1a Jornada d’Ètica de Plataforma Educativa: autogovern i discapacitat

En el marc dels actes per commemorar el 10è aniversari de la Fundació Astres l’entitat promou, juntament amb el grup d’entitats Plataforma Educativa, la 1a jornada de la Comissió Ètica, centrada en el col·lectiu de persones amb diversitat funcional.

La jornada, organitzada per la Comissió Ètica del Grup Plataforma Educativa, conjuntament amb la Fundació Astres i amb la col·laboració de l’Observatori d’Ètica Aplicada a la Intervenció Social i de la Fundació Campus Arnau d’Escala, té l’objectiu de promoure l’ètica en l’àmbit de persones amb discapacitat.

La jornada es celebrarà el proper dissabte 1 de juny de 2013 a l’Edifici Jaume Casademont del Parc Científic i Tecnològic UdG de Girona. Per a seguir i participar a la jornada a través de Twitter podeu fer servir l’etiqueta #EticaPE.

Podeu descarregar-vos el programa clicant aquí.

[scribd id=141439913 key=key-cf5z8gfx8scoydhcf6k mode=scroll]

This entry was posted in Formació, General and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to 1a Jornada d’Ètica de Plataforma Educativa: autogovern i discapacitat

1. Pingback: L’ètica en l’autogovern de les persones amb discapacitat | El bloc de la Comissió Ètica de Plataforma Educativa

2. Pingback: La Fundació Astres defensa la llibertat de decidir de les persones amb discapacitat | El bloc de la Fundació Astres